OVER MIJ

woensdag 6 oktober 2010

Bananencake

Welkom herfst! Ik verzet mij niet langer. De zomer is echt voorbij. En het weer bepaald niet mijn gemoed! Ik ga de charmes van het najaar omarmen. Genieten van de mooie kleuren en de herfstzon, van huislijke gezelligheid, kaarsjes branden en roeren in een pan zelfgemaakte soep. We maken klus en knutselplannen voor als het buiten guur is en laten ons verrassen door zomaar opeens nog een warme dag. Ik verheug mij op schoentjes voor de open haard. De malle streken van Zwarte Piet. Met een dikke jas en sjaal nog één keer een koffietje op ons buurtterras. En geniet van bananencake bakken met mijn ventje op een regenachtige woensdagmorgen. Mmmm wat ruikt het hier lekker.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus