OVER MIJ

vrijdag 10 december 2010

Drie nachtjes nog

Achtentwintig kerstkaboutertjes in wording stuiteren over de tafel. Deze moeder is aan het knutselen geslagen voor dochterlief, die bijna jarig is. Er moet maandag natuurlijk een mand met traktaties mee naar school. Tja en dan zijn het doorgaans de moeders die de klos zijn. Ik moet ze nog zien die vaders die ´s avonds laat nog met rode konen zitten te knutselen. Nog even de laatste hand leggen aan achteraf toch wel heel tijdrovende knip en plakwerkjes. Het kan toch veel makkelijker. Kant en klaar via internet of gewoon een lekker zakje chips. Klopt helemaal. In het kader van het goed genoeg moederschap helemaal geen verkeerde optie. Maar toch... Al dat geknutsel is toch ook weer erg leuk.

1 opmerking:

  1. Herkenbaar, als je eenmaal begonnen bent... Ik las een vraagje over je blogheader bij ingthings. Ik heb daar zelf ook nogal mee geworsteld, dus ik wil mijn ervaring wel met je delen (niet dat dat persé de manier is...) Je kunt een foto resizen, bijvoorbeeld via www.picnik.com of kiezen voor 'shrink to fit'optie in blogger (in 'ontwerpen'). Als je nog meer info wil, stuur maar een mailtje...(zie blog)

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus