OVER MIJ

zondag 5 december 2010

Heerlijk avondje

Even niet opgelet. Stond er gisteravond opeens een stapel cadeaus bij de open haard. En hoe weet Piet toch hoe hij de CD-speler moet bedienen? Drie kinderen buitelen van enthousiasme over de pakjes. Wat zit er in de zak? Voor wie is dat grote gele pak. Deze is voor mij, nee voor mij, nee voor mij. Het grut moet met enige regelmaat vermanend toegesproken worden. De zak van Sint is geen zelfbedieningszaak! Het is ook zo moeilijk geduldig af te wachten tot een ander klaar is met uitpakken. Sint heeft flink 'uitgepakt' dit jaar. Ach sommige Sinten mogen nu eenmaal graag het kleingrut verwennen. En samen met hen genieten van het heerlijke avondje van Sinterklaas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus