OVER MIJ

vrijdag 3 december 2010

Let it snow

De kerstman gooit echt alles in de strijd om ons in kerststemming te krijgen. Was het eerst nog met chocolaatjes. Vandaag doet hij daar nog een schepje bovenop met een flink pak sneeuw. En soms lijkt het net alsof ik sleebelletjes hoor. I´m walking in a winter wonderland en let it snow zing ik, terwijl de sneeuw onder mijn voeten kraakt. Het moet niet gekker worden met het kerstgevoel. Gelukkig maar dat vanochtend de sintliedjes over het schoolplein schallen. Dochterlief wacht opgewonden de komst van Sinterklaas af. En ik zing vol overtuiging en met volle borst met haar mee. Heerlijk sinterklaastijd! En dan ook nog eens sneeuw.



1 opmerking:

  1. Wow! En hilsen fra Holland! Tak. Sikken en fin blog - jeg kan jo næsten fprstå Hollandsk, når det er på skrift;-)
    Jeg håber du får en dejlig juletur til Danmark.

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus