OVER MIJ

zaterdag 26 maart 2011

Op dieet

De nieuwe woonbladen liggen in de winkel. Voer voor nieuwe ideeën en inspiratie. Maar ik moet bekennen dat ik er ook altijd een beetje onrustig van wordt. Het herinnert me aan alle klussen die nog op het lijstje staan (we wonen in een oud huis). En ook krijg ik zin in nieuws in huis, om de kinderkamers onder handen te nemen. En mijn slaapkamer zou ik ook wel willen omtoveren tot een oase van rust. Waarom niet meteen een bijzonder pand aankopen dat we helemaal naar eigen zin kunnen verbouwen en inrichten. Mijn fantasie slaat op hol. Tijd om de realiteit onder ogen te zien. Met drie kleine mensjes thuis, een baan, een heleboel wensen op het genietenlijstje en beperkte fondsen moeten er keuzes gemaakt worden. Op ´dieet´ zou je kunnen stellen. Even geen veranderingen op het woonfront dus. Voorlopig investeren we in de categorie belevenissen en geniet ik van ons huis zoals het is. Gezellig en geschikt voor een dynamisch drietal. En ik doe net als wat veel mensen die op dieet zijn doen. Alleen bekijk ik geen kookboeken maar woonbladen, leuke blogs en ik gluur ik stiekem bij anderen naar binnen.

2 opmerkingen:

  1. hoe herkenbaar weer?!
    Hier even een tijdschriftenstop voor mij. Mijn hoofd loopt er nog meer van over...

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus