OVER MIJ

woensdag 22 juni 2011

Broertjesdag

Het is vandaag broertjesdag. Eén van de laatste keren dat ik alleen met mijn jongens thuis ben. Het grootste broertje gaat na de zomervakantie net als zuslief naar school. Daarom nemen we het er vandaag extra van. Stappen we op de fiets en gaan via het bos, de pas geboren hertjes in een wei vol met dartelende konijntjes, langs de reuze Dino op het Lange Voorhout nogmaals naar het Het Rijk van Heen en Weer. We spelen in de raket, rijden in een koets, doen de was en ontdekken nieuwe werelden. En wat wel heel bijzonder was. We hadden het Rijk al die tijd helemaal voor ons alleen. Dat maakte dit uitstapje wel heel speciaal.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, broertjesdag.
    Een heel fijne avond nog, lieve Suus, geniet van de laatste koppen thee!
    Liefs xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi idee, broertjesdag.
    Jullie hebben genoten, zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gek hè, dat de tweede straks ook naar school gaat.
    Hier is het hetzelfde...en de kleinste wordt 2 dus gaat na de vakantie naar de peuterspeelzaal....ai ai ai wat gaat het hard!

    groet, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus