OVER MIJ

dinsdag 14 juni 2011

Cadeautjes voor jezelf

Soms moet je jezelf verwennen met een klein cadeautje. Een kwartiertje eerder opstaan en voor het ochtendspitsuur even alleen van de ochtend genieten. Een omweg nemen naar je werk en een half uurtje later beginnen om eerst op een terrasje een echt kop koffie te drinken (dan maar in de pauze doorwerken). Langs de bloemenman fietsen of een nieuw kleurtje voor op je nagels kopen. Helemaal alleen van een groot stuk cheesecake genieten. Een nieuw muziekje uitzoeken of je favoriete kinderboek herlezen. De douche nog wat warmer draaien en lekker lang blijven staan.
Vanavond trakteer ik mijzelf op een uurtje extra nachtrust. Lekker onder de fris gewassen lakens.
Wat geef jij jezelf cadeau?

7 opmerkingen:

  1. heerlijke traktaties stel je voor Suus! Ik trakteer mezelf op tóch de kapper en een heuse 'hairpiece' op m'n eigen bruiloft over twee weken... wat is voorpret toch genieten!
    liefs van Maaike

    oh en ja, het is geloof ik echt tijd dat je een keer naar Stockholm gaat, haha. Skansen en de Vasa (boot) zijn echt leuk om met je gezin naartoe te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mezelf vandaag een rustmomentje gegund in de tuin, boekje erbij, bakkie koffie en wat aardbeitjes ( zie mijn post)!! Heerlijk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tegenwoordig ga ik 's ochtends een halfuur eerder van huis, zodat ik 's avonds wat eerder naar huis kan en lekker kan genieten van de zon op het balkon. Afgelopen vrijdag heb ik mezelf getrakteerd op een massage, omdat het niet je van het is op mijn werk op het moment. Zoals mijn oma al zei: als je jezelf niet kietelt doet niemand het!
    Groet, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op dit moment trakteer ik mezelf met bloggen!! Heb net de eindopdracht voor m'n opleiding af en ben zooo blij dat ik naar iets anders kan kijken dan m'n eigen tekst in Word. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik trakteer mezelf op een nieuw fotoproject:de kapperszaak door mijn ogen gezien.
    Gisteren voor het eerst een uurtje gefotografeerd. Ik moet altijd wennen aan het gezien worden, ben bang dat ik in de weg loop, dat mensen me maar raar vinden met mijn gekke fotoideeën, maar de drang zoiets te doen is gelukkig nét ietsje groter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben het he-le-maal met je eens.. ik trakteer mijzelf geregeld op take-away koffie bij Anne & Max.. Blijft heerlijk!
    Dat soort momentjes zijn heel belangrijk hoor.. moet je vooral lekker blijven doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuke blog! Goed uitgangspunt ook: genieten. Kan ik me helemaal in vinden. :)
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus