OVER MIJ

zondag 5 juni 2011

Fly me to the moon

Welk (groot) kind wil er nu niet in een raket vliegen! Naar de maan, de sterren of een onbekende planeet. Het kan in Het Rijk van Heen en Weer. Een geweldig leuke tentoonstelling in het Museum voor Communicatie. We hebben onze ogen uitgekeken en vooral veel gespeeld. De tentoonstelling is ontworpen door art director Erly Brugmans. Zij ontwierp ook het huidige Sesamstraat-decor en de sets van Knofje en de Daltons. Absoluut een aanrader voor een regenachtige zondag zoals vandaag!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tip!

    Hé, ik kreeg een award...en ik geef 'm graag door aan jou, als je wilt....kijk maar op mijn blog...

    groet!

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus