OVER MIJ

woensdag 29 juni 2011

Verrassingen op de deurmat

Wat is het toch leuk als de brievenbus kleppert en de postbode verrassingen meebrengt. Er ligt een brief voor de kinders Geniet op de mat. Zelfs uit Frankrijk komen de Superdieren onze kant op. Tot grote vreugde bevatten de pakjes dieren die nog aan de verzameling ontbraken. Dat is wel heel erg lief van Opa en Oma laat grote broer zich plechtig ontvallen. Wat mijn wijfie, die tegenwoordig de post zelf leest, met veel instemming beaamd. Er gaat niets boven een ouderwetse brief! Of een pakje. Want ook voor mij een ´Postbeleving`. Een cadeautje van Heidi van Wit en Bont. Een gehaakt slingertje in mijn favoriete kleur roze. Ik ben dol op slingertjes. We vinden deze zomer vast wel weer een aanleiding om een feestje te vieren! En dan komt dit slingertje zeker van pas. Heidi bedankt!

5 opmerkingen:

  1. Zo, dat heeft de postbode snel gedaan :-)
    Graag gedaan en geniet ervan!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goede brievenbusoogst!

    Zelf ontving ik ook post: een met zorg gemaakte kaart van mijn penvriendin. Al jaren maken en schrijven we kaarten voor/aan elkaar. Een mooie traditie in het digitale tijdperk.

    Veel slingerplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he post :D, jaa je gehaakte slinger is leuk geworden zag ik bij Heid (m'n zus) :D! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ouderwetse post blijft toch echt het leukst..vooral verassingen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Suus,
    Wat leuk bedacht je aanhef, met die scrabble letters!!!
    Groetjes,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus