OVER MIJ

woensdag 28 september 2011

In de war

Ik ben een beetje in de war. Op een hele prettige manier. Dat wel. Wie niet als het opeens zomer is in de herfst. Het voelt een beetje alsof je teruggezet wordt in de tijd. De hele dag zijn we heerlijk buiten. Ik wandel alleen niet, zoals zou passen bij de tijd van het jaar, door het bos op zoek naar beukennootjes en kastanjes. Ik loop met blote voeten door het zand. In een zomerjurkje. Dat al niet meer in mijn kast hing. Mijn kinderen spelen met vriendjes en vriendinnetjes in de zee. Er worden witbiertjes geserveerd en ijsjes gegeten. Het geurt heerlijk naar zonnebrandcrème. De ene glimlach na de andere komt voorbij. Wat was het een blije dag.

4 opmerkingen:

  1. Jaaah, goed hè! Waar ga jij naar het strand?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje vreemd wel he. Jij had je al overgegeven aan de herfst. Ik (nog altijd in 'denial' dat de zomer afgelopen was) had de vriezer nog vol ijsjes liggen!
    Geniet maar lekker SuusGeniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Apart, hè. En zeker wel wat verwarrend. Hier ook weer dunne broeken en slippers en zonder jas naar buiten uiteraard (dat was al een heel tijdje geleden)
    Veel plezier buiten!

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus