OVER MIJ

maandag 24 oktober 2011

Sinterklaas zoekt contact!

Mammmm, wanneer komt Sinterklaas in het land? De nachtjes worden geteld. Er wordt gedroomd van pakjes in de schoen. Pieten die precisie-strooien, lieve kleine babypietjes en natuurlijk het Sinterklaasjournaal. Vandaag zocht Sinterklaas contact met ons. Hij heeft een nieuw boek. En dat moet worden gevuld. De kinders Geniet staan er inmiddels in. En mijn hart begint ook al vol verwachting te kloppen. Ik verheug mij op de Sinterklaastijd!

4 opmerkingen:

  1. Stop de tijd! Zover kan het toch nog niet zijn? Nee, eerst maar eens wintertijd. Ik vond het vroeger zo raar als mijn ouders zeiden dat de tijd zo snel ging, maar man, de kampeerspullen liggen nog maar net op zolder. Ben wel een trouwe aanhanger van de goedheiligman, dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Suus Geniet: Sinterklaas Zoekt Contact! >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Suus Geniet: Sinterklaas Zoekt Contact! >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Suus Geniet: Sinterklaas Zoekt Contact! >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK WK

      Verwijderen
  2. Ha lieve Suus, wat een genot weer al die voorpret! Ik geniet op afstand mee :-)

    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus