OVER MIJ

zondag 20 november 2011

Het geheimzinnige pakje

Veel te vroeg was het vanmorgen. Van opwinding om Sint wordt er niet uitgeslapen. De kinders Geniet stuiteren door het huis sinds de goede man vorige week voet aan wal heeft gezet. Helemaal als er een schoen gezet mag worden. De Sint heeft weer zijn best gedaan. Een sierlijk geschreven brief en een mini-gouden boekje in elke schoen. Maar wat doet dat geheimzinnige pakje daar voor de open haard? Heeft Sint zich vergist?  Na enig speurwerk zijn we eruit. Het pakje blijkt bestemd voor Petra. Het meisje van vervlogen dagen. Omdat ze keer op keer prachtige dingen maakt. Sint is vast zeer verguld met dit mooie portret.

3 opmerkingen:

  1. Joehoe! Dank u, Sintersuusje! Ik ga mijn adres even naar je mailen. Super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Sint weet wel raad met geheimzinnigheid. Leuk schoencadeau, een gouden boekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus