OVER MIJ

dinsdag 6 december 2011

Sint Away

Het had geen dag langer moeten duren. Of de kinders Geniet waren daadwerkelijk in stuiterballen veranderd. Begrijp mij niet verkeerd. Ik vind Sint een beste baas. Maar hopelijk brengt zijn stille vertrek ook wat rust in de tent. Wat een opwinding ieder jaar weer. Sint liet voor zijn vertrek naar Spanje overigens een hele leuke ´Sint Away´ achter in het virtuele schoentje dat ik bij Petits Pirates had gezet. Ik ben verwend! Tot mijn verrassing zitten er een leuk beursje en mooie stofjes in mijn schoen. Ter bevordering van de creativiteit! Dat gaat zeker lukken. Bij Petits Pirates is inspiratie genoeg te vinden! Zeker ook voor moeders van piraatjes, mini-mannen, en boevemansen die graag een echte ridder willen zijn.

1 opmerking:

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus