OVER MIJ

vrijdag 20 januari 2012

Energyboost

Gisteren had ik een dag me-time. Met drie jonge kids een zeldzaamheid. Acht hele uren helemaal voor mijzelf. In plaats van een bezoek aan de sauna, struinen door de stad of heerlijk lui op de bank heb ik deze keer anders bijgetankt. Ik heb een hele werkdag korte metten gemaakt met acties die telkens weer ergens onderaan mijn to-do-lijstje terecht kwamen. Van opruimen, herschikken, weggooien tot aanvullen van het assortiment van de kringloopwinkel. Zelfs de verfkwast kwam er aan te pas. En ik heb er toch een energyboost van gekregen! Een actielijstjedag. Ik kan het je absoluut aanraden!

5 opmerkingen:

  1. Niets fijner om lekker te kunnen strepen op je to-do lijtje, kun je de volgende keer tenminste echt gerust lui op de bank hangen ;-)
    Goed gedaan!

    fijn weekendxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja idd wat heerlijk er valt dan weer zoveel last van je af!!! Ik heb vorige week ook maar eens de zomerkleding uit de kasten gehaald...veel te laat, maar wel weer netjes en overzichtelijk!!! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelofelijk hoeveel je kan doen zonder kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, zulke dagen zijn af en toe broodnodig. Supertrots ben je als je het dan allemaal af hebt!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. klinkt goed Suus! Lekker van nagenieten deze week ;)

    liefs
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus