OVER MIJ

dinsdag 27 oktober 2015

Op en neer naar de maan


Vindt jij de maan ook zo mooi?
Vergeet dan niet vanavond naar de volle maan te kijken!
Hopelijk wordt het een heldere nacht.
Het blijft fascinerend. Ooit liep er een mens op de maan.
En keek de hele wereld verwonderd mee.
Wat is de maan toch prachtig.
Mijn jongste ventje deelt mijn liefde voor de maan.
Als je zes bent is astronaut een aantrekkelijk beroep.
Heb je aan een slinger met raketjes boven je bed al genoeg.
Om onbegrensd te dromen.
Van een reisje op en neer naar de maan.

1 opmerking:

  1. Suus Geniet: Op En Neer Naar De Maan >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Suus Geniet: Op En Neer Naar De Maan >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Suus Geniet: Op En Neer Naar De Maan >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus